Polegał na ekspozycji walorów turystycznych subregionu w portach lotniczych na terenie całej Polski, przy wykorzystaniu oferowanych przez nie powierzchni reklamowych. Projekt miał na celu wypromowanie subregionu i Jury Krakowsko-Częstochowskiej jako miejsca, gdzie można aktywnie spędzić czas, uprawiać turystykę rekreacyjną bez względu na porę roku.
Przyczynić się to ma bezpośrednio do wzrostu liczby turystów zarówno tych indywidualnych jak i przyjeżdżających w zorganizowanych grupach. Projekt realizowany i koordynowany był przez Wydział Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Częstochowy.
Kosztował 785 tys. zł, z czego dofinansowanie europejskie wyniosło 85 proc. Informacje o atrakcjach czekających turystów przyjeżdżających na Jurę Krakowsko-Częstochowską prezentowane były w róznych formach. Za pomocą billboardów, podświetlanych kasetonów, plakatów, ulotek, spotów reklamowych i 18 akcji reklamowych z udziałem hostess. Na okolicznośc projektu specjalnie przygotowany został produkt w postaci amonitu z dołączoną legendą, stanowiący element charakterystyczny tylko dla obszaru Jury.
Upominek dystrybuowany był za pośrednictwem hostess podczas całodniowych akcji promocyjnych. Jednodniowe akcje odbywały się na terenach krajowych portów lotniczych.
Akcja "Jurajsko aktywni" pokazywała możliwość uprawiania różnorodnych form rekreacji na tle jurajskich zamków, np. wspinaczki czy turystyki rowerowej, do których na Jurze są wymarzone warunki. Na wszystkich formach promocyjnych umieszczony był amonit.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?