To znak, że wielkimi krokami zbliżają się wybory samorządowe. Kandydaci wywiesili już swoje plakaty, rozpoczęli cykl spotkań z wyborcami, zaktywizowali się na forach internetowych. Za wszelką cenę chcą się pokazać. Najchętniej w towarzystwie dzieci, lub przy otwarciu kolejnej inwestycji. - To typowy zabieg marketingowy, który ma na celu ocieplenie wizerunku kandydata - mówi dr Marek Mazur, specjalista ds. marketingu politycznego z Uniwersytetu Śląskiego.
W tym roku wśród nowych inwestycji, których ukończenie z pewnością promocyjnie nie zaszkodzi, a wręcz pomoże obecnym władzom, można wyliczyć nowe place zabaw (przy ul. gen Ziętka i przy MSP nr 5) oddane do użytku jesienią) remont ul. Bytomskiej (podczas którego pospiesznie kładziono i zrywano asfalt, by zdążyć na czas), kapitalny remont parku przy zbiegu ulic Bytomskiej i Ziętka (gdzie wiśnie japońskie i rododendrony mają udzielać cienia zmęczonym pielgrzymom), początek gruntownej modernizacji ul. Wyszyńskiego, remontu ulic Zawiszy Czarnego, Dąbrowskiego i Szybowej. Wszystko zaledwie kilka miesięcy przed rozpoczęciem kampanii wyborczej. Dwa nowe boiska jak plakaty są więc otwarte i służą najmłodszym piekarzanom, którzy będą z nich korzystać, mimo układów politycznych. Bo jest na czym pograć w koszykówkę. Szkoda, że wybory samorządowe nie zdarzają się częściej, bo remonty w Piekarach Śląskich szły by błyskawicznie.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?