Jaki sprzęt kupić na start własnej działalności gospodarczej?

red.
Udostępnij:
Założenie własnej działalności gospodarczej wiąże się nie tylko z załatwianiem szeregu formalności, ale i zakupem odpowiedniego sprzętu do pracy. Co dokładnie powinieneś kupić na start, by z powodzeniem rozwijać swój biznes? W poniższym materiale dostarczymy Ci praktycznych wskazówek. Dowiesz się między innymi, czym kierować się w przypadku wyboru smartfona, laptopa czy drukarki na start Twojej działalności gospodarczej, by nie przepalić firmowego budżetu.

Laptop do pracy – czym się kierować, aby wybrać najlepszy laptop?

Niezależnie od tego, czy do prowadzenia swojej działalności gospodarczej wybierzesz laptop, czy komputer stacjonarny, wybrany sprzęt powinien być przede wszystkim niezawodny. Dziś skupimy się na laptopie. Jest to urządzenie, które sprawdzi się, gdy w swojej pracy musisz być mobilny.

Chociaż własna firma uprawnia Cię do pracy w trybie home office, z pewnością nie ominą Cię wyjazdy służbowe czy spotkania z klientami. Wówczas najlepszą opcją będzie sprzęt o niewielkich gabarytach oraz masie – najlepiej nieprzekraczającej 2 kg. Pożądaną cechą będzie również wytrzymała bateria, która pozwoli Ci na pracę bez konieczności nieustannego poszukiwania gniazdka. Na pewno warto zwrócić również uwagę na to, by laptop do pracy posiadał szybki procesor, pamięć RAM – minimum 8 GB oraz dysk SSD, który pozwoli na błyskawiczny transfer danych. Warto zwrócić również uwagę na dostęp w laptopie do portów i wejść – nie obejdzie się bez złącza USB, HDMI, przydatne może okazać się również złącze thunderbolt oraz czytnik kart pamięci. Praca biurowa wymaga oczywiście szybkiego dostępu do internetu, dlatego warto zadbać, by twój biznesowy laptop był wyposażony w łączność bezprzewodową z szybkim Wi-Fi.

Znajdź najlepszy laptop do pracy!

Materiały promocyjne partnera

Smartfon do pracy

Żyjemy w czasach, kiedy powiedzenie “bez telefonu, jak bez ręki” absolutnie nie jest przesadzone. Smartfon służy nie tylko do stałego kontaktu z klientami i współpracownikami, to również narzędzie, za pośrednictwem, którego będziesz obsługiwać aplikacje, prowadzić korespondencję mailową, dokonywać transakcji bankowych, czy odczytywać dokumenty.

Smartfon do pracy powinien być wydajny oraz posiadać duży ekran, który ułatwi Ci te czynności. Kolejnym elementem, tak jak w przypadku laptopa, będzie wytrzymała bateria, pozwalająca na długie godziny użytkowania. Wygodna będzie również funkcja szybkiego ładowania. Przydatnym rozwiązaniem w smartfonie do pracy jest również możliwość umieszczenia w telefonie dwóch kart SIM – opcja Dual SIM – która pozwoli na dostęp do numeru prywatnego i służbowego w jednym urządzeniu. Atutem smartfona do pracy będzie również jego duża pamięć RAM, która usprawni Twoją pracę i pozwoli na przechowywanie wszelkich niezbędnych plików. Nie zapomnij zadbać o to, by telefon, który będziesz wykorzystywać do prowadzenia działalności, bez problemu obsługiwał pakiet MS Office oraz pliki pdf – zapewni Ci to stały dostęp do dokumentów.

Drukarka laserowa czy drukarka atramentowa, która lepsza?

Jaką drukarkę wybrać, laserową czy atramentową? Oczywiście nie trzeba nikomu tłumaczyć, dlaczego drukarka to sprzęt niezbędny, w każdej firmie. Niestety to urządzenie często lubi płatać figle i w najbardziej potrzebnych momentach po prostu się psuć. Zanim przystąpisz do zakupu drukarki na pewno, warto zastanowić się, jak często taki sprzęt będzie użytkowany oraz czy istnieje potrzeba drukowania dokumentów w kolorze.

Drukuj najważniejsze dokumenty!

miejsce #1

HP

HP Smart Tank 500 (4SR29A)

987,00 zł711,55 zł-28%
miejsce #2

HP

HP Designjet T830 36" (F9A30A)

29 187,21 zł23 340,00 zł-20%
miejsce #3

HP

HP Deskjet 2320 (7WN42B)

307,00 zł283,56 zł-8%
miejsce #4

HP

HP Designjet T730 36" (F9A29A)

10 690,00 zł
miejsce #5

HP

HP DeskJet 2620 (V1N01B)

189,88 zł
Materiały promocyjne partnera
  • Drukarka laserowa – sprawdzi się, gdy potrzebujesz wydrukować dużą liczbę dokumentów, ale nie zależy Ci na ich perfekcyjnej jakości. Drukarka laserowa wymaga inwestycji większej sumy pieniędzy niż drukarka atramentowa. Jednak w tym przypadku za ceną często przemawia jakość oraz szybkość działania. Z reguły ma również większe gabaryty, warto wiedzieć również, że tonery wykorzystywane w drukarkach laserowych są bardziej wydajne.
  • Drukarka atramentowa – idealna dla firmy, w której potrzeba wydrukowania dokumentów jest raczej sporadyczna, wydruki są wysokiej jakości. Drukarki atramentowe oraz przeznaczone do nich tonery są tańsze od drukarki laserowej – należy jednak pamiętać, że będą się dużo szybciej zużywać. Jest to rozwiązanie bardziej ekonomiczne, niestety wykazujące dużo większą tendencję do psucia się.

Urządź wygodne biuro w domu

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej wymaga również przygotowania odpowiedniego miejsca do pracy. Nie może zabraknąć komfortowego biurka, wygodnego krzesła lub fotela biurowego, szafek do przechowywania dokumentów oraz odpowiedniego oświetlenia. Idealne biurko do pracy powinno posiadać duży blat, który zapewni Ci wygodną przestrzeń roboczą oraz możliwość regulacji wysokości blatu – pozwoli to utrzymać Ci odpowiednią postawę. Wiele osób ceni sobie również możliwość pracy na stojąco. Przyjmuje się, że dobierając odpowiednią wysokość biurka, od naszego wzrostu powinniśmy odjąć 110 cm. Przydatne będą również wbudowane szafki lub półki wbudowane w biurko.

Akcesoria przydatne w każdym biurze

miejsce #2

Michalczyk i Prokop

Michalczyk&Prokop zaświadczenie o zatrudnieniu, A6 /502-5/

12,99 zł2,95 zł-77%
miejsce #3

Michalczyk i Prokop

Mipro Faktura Vat 2/3 A4 Oryg. + 2 Kopie 102-Xe

14,99 zł4,99 zł-67%
miejsce #4

Office Products

Office Products Zszywacz, Zszywa Do 40 Kartek, Metal, Niebieski ...

31,81 zł12,90 zł-59%
miejsce #5

Donau

Donau Wizytownik Na 240 Wizytówek Czarny

21,00 zł8,99 zł-57%
miejsce #7

Eagle

Eagle Dziurkacz 837 Xl Niebieski

122,66 zł65,31 zł-47%
miejsce #8

Henry

Zakładka magnetyczna - Kot Biały

7,48 zł3,94 zł-47%
miejsce #9

Grand

Nożyczki tytanowe GR-9525 5,25" GRAND

16,25 zł8,62 zł-47%
miejsce #10

Donau

Donau Wizytownik Pp, Na 480 Wizytówek Czarny

31,70 zł17,43 zł-45%
miejsce #11

Michalczyk i Prokop

Michalczyk Druk Cmr A4 Michalczyk I Prokop 800-1

39,75 zł22,11 zł-44%
miejsce #13

Bantex

Bantex Segregator Budget A4 75Mm Szary 400143826

10,20 zł5,99 zł-41%
miejsce #14

Henry

Zakładka magnetyczna - Kot praca

7,48 zł4,47 zł-40%
miejsce #15

Leniar

Leniar Teczka B3 (90424)

58,74 zł38,94 zł-34%
miejsce #16

Bredeco

Bredeco BCTP5L

501,00 zł364,00 zł-27%
miejsce #17

Edding

Edding Marker Przemysłowy Pasta 950 Czerwony

27,95 zł21,00 zł-25%
miejsce #18

Rapid

Rapid Zszywacz metalowy FM12 HS czerwony 25k

56,21 zł46,69 zł-17%
miejsce #19

Borg&Overström B4 Czarny (103522)

5 799,00 zł4 990,00 zł-14%
miejsce #20

Philippi

Wizytownik Slim Philippi

99,00 zł
Materiały promocyjne partnera

Krzesło biurowe - zadbaj o komfortową pracę

Krzesło lub fotel biurowy powinny być przede wszystkim ergonomiczne oraz pozwalać na odpowiednią regulację – tak by pozwalały Ci zachować odpowiednią postawę ciała. Zadbaj nie tylko o możliwość regulacji wysokości, przydatna będzie również możliwość dostosowania podłokietników, zagłówka oraz głębokości fotela. Warto wybierać krzesła lub fotele biurowe, które wykonane będą z materiałów, które przepuszczają powietrze – docenisz to zwłaszcza latem, gdy w biurze zrobi się gorąco.

Tego możesz potrzebować w swoim biurze!

miejsce #2

Fellowes

Fellowes Podstawka na dokumenty z ciężką bazą (21128)

250,50 zł116,04 zł-54%
miejsce #3

Fabryka Mebli Akord

Akord Biurko Star Dąb Sonoma Wolnostojące

217,17 zł111,87 zł-48%
miejsce #4

Baseus

Baseus Poduszka Pod Plecy Do Auta Biura Crtz01-A01

200,00 zł113,41 zł-43%
miejsce #5

Jysk

Jysk Krzbiur Billum Czarne (3620171)

469,00 zł281,00 zł-40%
miejsce #7

Gockowiak

Regał Magazynowy Metalowy Garażowy Biurowy 180x90

166,00 zł125,03 zł-25%
miejsce #8

Opus

Sejf Opus safe Guard PS 2

155,00 zł121,00 zł-22%
miejsce #9

Halmar

Halmar Fotel Desmond Czarny

739,00 zł599,00 zł-19%
miejsce #10

Malow

Malow Wózek na 30 laptopów WNL 310 (37b868176_20160103174528)

7 265,00 zł7 193,85 zł
Materiały promocyjne partnera

Oświetlenie miejsca pracy

Nie możesz zapomnieć również o odpowiednim oświetleniu. W pokoju, w którym będziesz prowadzić własną działalność, powinno znajdować się kilka źródeł światła. Niezbędna będzie lampka biurowa, która pozwoli na bezpośrednie oświetlenie Twojego biurka oraz oświetlenie sufitowe. Oczywiście najkorzystniejsza jest praca przy naturalnym świetle, jednak w miesiącach jesienno-zimowych odpowiednie lampy będą niezbędne.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Ilu Polaków otrzymuje służbowe maile po godzinach pracy?

Wideo

Materiał oryginalny: Jaki sprzęt kupić na start własnej działalności gospodarczej? - Strefa Biznesu

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Nasze Miasto
Dodaj ogłoszenie